Tuotteiden palauttaminen

Kuluttaja-asiakkaalla on 14 päivän kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa ja palauttaa tilaus tuotteiden lähettämisen tai palvelun suorittamisen jälkeen. Peruutus ja palautusoikeus ei koske painatettavia ja räätälöitäviä tuotteita.

Kaikki palautettavat tuotteet on palautettava uutta vastaavassa kunnossa alkuperäisissä pakkauksissaan. Jätä tuotteisiin alkuperäiset tuotetagit kiinni.

Tukkuverkkokauppa ei vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluista eikä pakettien katoamisista tai rikkoontumisista. 

Hyvitys tehdään 14 vuorokauden kuluessa, kun olemme vastaanottaneet myyntikuntoisen tuotepalautuksen. Hyvityksestä lähetään erillinen ilmoitus sähköpostilla. Hyvitettävä summa palautetaan sille maksuvälineelle jonka kautta maksoit alkuperäisen tilauksen.

Tuotteiden palautus

Lähetä palautettavat tuotteet Postin Express pakettina perille toimitettuna: 

B2B DIGITAL Oy / Tukkuverkkokauppa.fi

Itäkaari 28 ovi 5

20750 Turku

Liitä palautuksen mukaan lappu josta näkyy alkuperäisen tilauksen tilausnumero

Yritysasiakkaalla ei ole oikeutta peruuttaa tilausta tuotteiden lähettämisen tai palvelun suorittamisen jälkeen, ellei asiasta ole kirjallisesti toisin sovittu.

Noutamatta jätetty tilaus ei ole palautus.

Jos et nouda tilaustasi ajoissa Postista ja se käännytetään takaisin Tukkuverkkokaupalle veloitamme sinulta automaattisesti 20 € rahti- ja käsittelykuluja.

Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteen palautus, vaan se on sopimusrikkomus ostajan puolelta.Tällaisessa tapauksessa Tukkuverkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28 §).

Vialliset tuotteet / reklamaatiot

Teille toimitetaan uusi korvaava tuote mahdollisimman pian mikäli tuote on selvästi viallinen/rikki kun se saapui teille.

Ota rikkinäisestä/viallisesta tuotteesta kuva ja lähetä se meille sähköpostitse myynti@tukkuverkkokauppa.fi

Järjestämme viallisen tuotteen palautuksen mikäli se on aiheellista.